Het kan zijn dat een leerling of ouder over een probleem of geschil wil praten met een vertrouwenspersoon. Stichting OcTHO heeft en interne en externe vertrouwenspersoon.

Interne vertrouwenspersoon

“Graag wil ik me aan je voorstellen: Ik ben Anoeska Postma, leerkracht van unit 2 en de interne vertrouwenspersoon. Als ouder kun je ontevreden zijn over bepaalde zaken op school. Meestal kunnen deze klachten in onderling overleg opgelost worden. Je kunt in alle gevallen de leerkracht en de schoolleiding aanspreken. Als je er met de leerkracht en de schoolleiding niet uitkomt en de klacht naar jouw mening niet naar behoren is opgelost, dan kun je overleggen met mij. Als vertrouwenspersoon luister ik naar jouw klacht en kijken we samen welk traject het best kan worden ingezet om deze klacht op te lossen. Als dat nodig is, breng ik je in contact met de externe vertrouwenspersoon voor verdere begeleiding in de klachtprocedure.

Zowel leerlingen als ouders zijn welkom. Je kunt bij mij aankloppen, bellen via 0166-617016 of mailen naar a.postma@octho.nl

Externe vertrouwenspersoon

Elke de Beyer