IMG_4590-HDR

Enthousiaste en bevlogen leerkrachten

Op De Eevliet werkt een betrokken en enthousiast team van onderwijsassistenten en leerkrachten. Flexibiliteit, reflectie en dienstbaarheid staan in ons team centraal. We zijn innovatief en staan open voor vernieuwing. Ook zijn we kritisch op ons werk en kijken we steeds hoe het nog beter kan. Met elkaar goed onderwijs verzorgen, is onze passie.

We werken met plezier en willen het maximale uit ieder kind halen. Dat doen we op een gemoedelijke, professionele wijze met oog en aandacht voor ieder kind. We staan open voor contact met ouders: samen zorgen we voor een goede ontwikkeling van alle kinderen.

Anouschka foto

Anouschka van Treijen