Ben je enthousiast over onze school en wil je je kind aanmelden? Hartstikke leuk!

Aanmelden kan via het onderstaande aanmeldformulier.

Hoe gaat het verder?

1. Zodra wij het aanmeldformulier verwerkt hebben, sturen we een bevestiging.
  2. Wij hebben nu 6 weken om te beoordelen of wij in staat zijn te voldoen aan de ondersteuningsbehoefte van je kind. Als we dat niet kunnen dan zoeken we samen (met ouders/verzorgers) naar een school die dat wel kan. Kunnen wij wel de ondersteuning geven die gevraagd wordt, dan volgt stap 3.
  3. Zodra je kind definitief wordt toegelaten, ontvang je hiervan een bevestiging en vragen wij je om het inschrijfformulier in te vullen.
  4. Een aantal weken voor je kind 4 jaar wordt, nemen wij contact op voor een intakegesprek en om wenmomenten af te spreken.

Heb je vragen, neem dan contact op met onze directeur Anouschka van Treijen via telefoonnummer 0166-617016 of obsdeeevliet@octho.nl